اجرای پل و تقاطع غیر مسطح

اجرای پل و تقاطع غیر مسطحپل ساختمانی است که برای تامین عبور از یک مانع طبیعی یا مصنوعی از قبیل رودخانه و دره و چهارراه و غیره احداث می گردد .

پل ساختمانی است که برای تامین عبور از یک مانع طبیعی یا مصنوعی از قبیل رودخانه و دره و چهارراه و غیره احداث می گردد . خطی که پل برای آن ساخته می شود ممکن است راه یا راه آهن و یا آبراه باشد .از نظر مصالح مصرفی پل ها به دو دسته فلزی و بتنی تقسیم می شوند و طبقه بندی های متفاوتی برای پل ها از نظر روش اجراء، ، نمای طولی آنها، و شکل عرضی در نظر گرفته شده است .
امروزه نظر به پیشرفت های حاصل شده در صنایع و مصالح مصرفی، تحول شگرفی در پل سازی ایجاد گردیده است.
شرکت مهار شالوده نیز در این راستا با تکیه بر تجربیات و تکنولوژی های روز دنیا، به عنوان شرکتی پیشرو فعالیت داشته و با بهره گیری از مشاوران مجرب داخلی و خارجی در راستای اعتلای این صنعت تلاش می نماید .

 
 

 

 

اجرای پل اجرای تقاطع غیر مسطح پل ساختمانی پیمانکار پل پل رودخانه اجرای پل چهار راه

تکنولوژی ها

شناسایی خاک

شناسایی خاک

روش های مختلف شناسایی خاک امکان شناخت به خصوصیات لایه های مختلف خاک در نتیجه تعریف دقیق تر شرایط احداث پی ابنیه را می دهد .

خاک مسلح

خاک مسلح

خاك مسلح عبارت است از مجموعه خاك و جوشنها كه به صورت نوارهاي افقي در خاك قرار مي‌گيرند و پوسته كه بتني يا فلزي است و نماي خاك مسلح را تشكيل مي‌دهد.

مقاوم سازی سازه های موجود

مقاوم سازی سازه های موجود

به طور کلی مقاوم سازی سازه های بتنی موجود یا مرمت انها به منظور تحمل بارهای مضعف طراحی، بهبود نارساییهای ناشی از فرسایش ، افزایش شکل پذیری سازه یا سایر موارد با استفاده از مصالح مناسب و شیوه های اجرایی صحیح به طور متعارف انجام می گردد .