تخریب و تقویت بتن

تخریب و تقویت بتنتخریب بتن مسلح با توجه به حجم پروژ ه های بتنی در دست اجرا و یا پروژه های از قبیل احداث شده و نیاز به تغییرات طرح ، بازسازی، برچیدن سازه های مذکور و .. روشهای متعددی در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند.

1- تخریب بتن مسلح با توجه به حجم پروژ ه های بتنی در دست اجرا و یا پروژه های از قبیل احداث شده و نیاز به تغییرات طرح ، بازسازی، برچیدن سازه های مذکور و .....روشهای متعددی در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند که آنها را میتوان به دو دسته تقسیم نمود :
1- روشهای مخرب : در این روشها ساختار بتن در معرض تخریب اساسی و شکست انتشار ترکهای عمیق قرار میگیرد،روشهای انفجاری و چکشهای تخریبی هیدرولیکی و پنوماتیک از این جمله میباشند .
2- روشهای غیر مخرب : این روشها که عمدتاً به صورت کنترل شده بخشهای مورد نظر را از مجموعه سازه بتنی حذف نموده و تاثیری در کاهش مقاومت و انتشار ترک دریافت بتن ایجاد نمی کنند .که از آن جمله میتوان به روشهای متعدد برش و یا تخریبهایی با فشار جت آب اشاره نمود .
شرکت مهار شالوده در روشهای غیر مخرب از امکانات مناسب و خوبی برخوردار است و تجربیات قابل قبولی در سطح پروژه های بزرگ داراست .

 
 

 

 

تخریب بتن تقویت بتن بازسازی ساختمان برچیدن سازه ها چکش تخریب چکش هیدرولیکی چکش پنوماتیک فشار جت آب روشهای غیر مخرب مجری تخریب سازه پیمانکار تخریب ساختمان بتن مسلح خاک برداری

تکنولوژی ها

نیلینگ

نیلینگ

میخکوبی خاک به معنای تحکیم غیر فعال (بدون اعمال پیش تنیدگی) زمین می باشد که انجام این کار به کمک نصب میله های فولادی (میخ ها)صورت می پذیرد. معمولا توصیه بر آن است که میخ ها به زاویه ای بین10 الی 12 درجه نسبت به افق در خاک رانده شوند تا از ظرفیت کششی آنها بیشتر استفاده شود.

اختلاط عمیق خاک

اختلاط عمیق خاک

روش اختلاط عمیق، خاک را به صورت برجا با عوامل سخت کننده (سیمان، آهک، یا سایر بیندرها) در اعماق بوسیله ی اوگرها مخلوط می نماید. اختلاط عمیق می تواند به صورت خشک و یا تر انجام گیرد. در روش تر از بیندر به صورت مخلوط در آب استفاده می گردد در حال که در روش خشک از بیندر به صورت پودر استفاده می شود.

اجرای تونل و سازه های زیر زمینی

اجرای تونل و سازه های زیر زمینی

دلایل بی شماری از دیر باز انسان را به احداث ابنیه زیر زمینی وا داشته است. قدیمی ترین تونل شناخته شده در حدود 4000 سال پیش در بین النهرین به طول یک کیلومتر و مقطع 5/4 * 6/3 متر احداث شده است و قصر پادشاهی بابل را با گذاشتن از زیر رود فرات به مبعد اختصاصی مربوط می ساخته است