پروژه عملیات تراکم بستر تصفیه خانه نیروگاه نکاء

پروژه عملیات تراکم بستر تصفیه خانه نیروگاه نکاءوضعیت :اتمام بهار 97

 این پروژه در شهرستان نکاء استان مازندران واقع شده است. شرکت مهار شالوده با بهره گیری از روش RIC یا همان تراکم ضربه ای سریع عملیات بهسازی وتراکم بستر تصفیه خانه نیروگاه برق نکاء را برعهده دارد.
تراکم ضربه ای سریع، یک روش متوسط بین تراکم سطحی مرسوم و تراکم دینامیکی عمیق است. این روش با استفاده از یک چکش هیدرولیکی که بر روی یک بیل مکانیکی قرار گرفته و به صورت متوالی بر روی خاک رها می شود مانند تصویر فوق خاک را متراکم می نماید. وزن چکش به طور معمول بین 5 تا 12 تن می باشد که به صورت آزادانه از ارتفاع 1.2 متری بر روی یک پاشنه ی دایره ای با قطری بین 1 تا 1.5 متر رها می شود. دستگاه تراکم ضربه ای سریع می تواند بین 40 تا 60 ضربه در دقیقه تولید نماید که بسیار سریع تر از دستگاه تراکم دینامیکی عمیق می باشد. یک سیستم کنترل بر روی دستگاه قرار دارد تا انرژی ضربه و میزان نفوذ پاشنه را ذخیره نماید. عمق بهسازی تابعی از نوع و خواص خاک، سطح آب زیرزمینی و انرژی اعمال شده می باشد. این تکنولوژی از زمان نخستین استفاده های آن در دهه 90 میلادی در بریتانیا تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است. 

طراحی سازه های ژئوتکنیکی پیمانکار نیلینگ پیمانکار آنکراژ پیمانکار شاتکریت پیمانکار تراکم دینامیکی عمیق پیمانکار تراکم ضربه ای سریع پیمانکار ریز شمع پیمانکار اختلاط عمیق خاک پیمانکار بهسازی خاک پیمانکار پایدارسازی گودبرداری پیمانکار آب بندی گودها و سدها پیمانکار حفاظت در مقابل سقوط سنگ و بهمن پیمانکار دیوار دیافراگمی پیمانکار دیوار خاک مسلح پیمانکار سپرکوبی پیمانکار تخریب و تقویت بتن پیمانکار فنداسیون عمیق