بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بيست و دومین دوره نمايشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تاريخ 16 الي 19 ارديبهشت ماه 1396 با حضور شرکت مهار شالوده در محل دائمی نمايشگاه بين المللی تهران برگزار شد.

نمايشگاه بين المللی نفت، گاز، پالايش و پتروشيمی ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتی و تجاری ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيری از شركتهای توانمند داخلی و خارجی در زمينه صنعت نفت، گاز، پالايش و پتروشيمی برپا می گردد، فرصت بسيار مغتنمی است تا شركتهای فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوری های آتی خود را هدايت نمايند. در همین راستا شرکت مهار شالوده با توجه به تخصص و سرمایه گذاری در زمینه انواع ماشین آلات و تجهیزات تصمیم به حضور پر رنگ در این نمایشگاه دارد.
 
لذا به اطلاع كليه علاقمندان و فعالان در اين صنعت مهم و كليدی می رساند بيست و دومین دوره اين نمايشگاه بين المللی در تاريخ 16 الی 19 ارديبهشت ماه 1396 در محل دائمی نمايشگاه بين المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت مهار شالوده در غرفه ی  3318 (در فضای باز ، رو به روی سالن 14 و 15) میزبان شما می باشد پیشاپیش از حضور تمامی عزیزان در غرفه این شرکت تشکر کرده و صحبت ها، نقدها و نظرات شما را در ادامه این مسیر به کار خواهیم گرفت.

رویدادها

حفاظت در مقابل سقوط سنگ و بهمن

حفاظت در مقابل سقوط سنگ و بهمن

شرکت مهار شالوده سعی بر این دارد که با ارائه راهکارهایی را برای حفاظت از مناطق پرجمعیت، جاده ها و زیر ساخت های اقتصادی از خطرات و پبامدهای ناشی از سقوط سنگ و بهمن که به موجب آن هر ساله شاهد خسارات و آسیب های جدی و بزرگی برای مردم و همچنین اقتصاد می باشیم را کاهش دهد.

آگهی استخدام  مهندس عمران

آگهی استخدام مهندس عمران

دعوت به همکاری با مهندس عمران که حداقل 5 سال سابقه کار مفید صرفا در زمینه سرپرستی کارگاهی و معاونت اجرایی پروژه های گودبرداری و ژئوتکنیکی داشته و مسلط بر کلیه امور کارگاهی و مدیریتی برای احراز این شغل باشد. از علاقمندان دعوت می شود که رزومه مربوطه خود را به ایمیل زیر ارسال فرمایند. ( محل پروژه در شهرستانهای آمل و بندر انزلی می باشد). info@maharshaloodeh.com