میزبان شما هستیم در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

میزبان شما هستیم در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلیبه اطلاع كليه علاقمندان و فعالان در حمل و نقل ریلی ،صنایع و خدمات وابسته می رساند پنجمین دوره نمايشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در تاريخ 25 الي 28 ارديبهشت ماه 1396 با حضور شرکت مهار شالوده در محل دائمی نمايشگاه بين المللی تهران برگزار خواهد شد.

پنجمین نمايشگاه بين المللي حمل و نقل ريلی، صنايع و خدمات وابسته به عنوان بزرگترين نمايشگاه بين المللی حمل و نقل ريلی منطقه خاورميانه 25 تا 28 ارديبهشت ماه با حضور صدها شركت بزرگ داخلی و خارجی در تهران برگزار می شود.
 
اطلاع رسانی از آخرين دستاوردها و تكنولوژی صنعت حمل ونقل ريلی و صنايع وابسته ، ارتقاء توليدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شركت های ايرانی، افزايش توليد و صادرات، بومی سازی صنايع ريلی و آشنايی توليدكنندگان صنايع ريلی كشور با جديدترين پيشرفت های روز اين صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری چهارمين نمايشگاه بين المللی حمل و نقل و صنايع ريلی ايران است.
 
دراين نمايشگاه ،شركت های داخلی نوين ترين توليدات، تجهيزات و خدمات حوزه حمل و نقل ريلی را ارايه خواهند كرد و در كنار آن ها شركت های حمل و نقل ريلی خارجی از كشورهايی مانند آلمان، انگلستان، سوئيس، فرانسه ، ايتاليا، تركيه، چين، فلاند ، بنگلادش، بلژيك، جمهوری چك ، روسيه، اكراين، استراليا، لهستان، بلغارستان، سوئد حضور خواهند يافت.
 
شرکت مهار شالوده با سال ها تجربه و تحقیق در زمینه:
1- انواع روش های انجام عملیات اجرایی در زمینه های بهسازی خاک شامل تراکم دینامیکی ضربه ای سریع و لرزشی
2- پایدارسازی ترانشه
3- اجرای انواع روش های دیوار خاک مسلح
4- حفاظت راه ها در مقابل سقوط سنگ
5- تونل سازی و پل سازی
قصد حضور در پنجمین نمايشگاه بين المللي حمل و نقل ريلی را دارد.
 
پیشاپیش از حضور تمامی عزیزان در غرفه این شرکت تشکر کرده و صحبت ها، نقدها و نظرات شما را در ادامه این مسیر به کار خواهیم گرفت.

 

رویدادها

مجله اقتصاد مقاومتی

مجله اقتصاد مقاومتی

شرکت مهار شالوده متخصص در زمینه ژئوتکنیک و بهسازی خاک(soil improvement) در راستای اقتصاد مقاومتی آماده ارائه خدمات ذیل می باشد:

آگهی استخدام  مهندس عمران

آگهی استخدام مهندس عمران

استخدام مهندس عمران جهت مدیریت اجرایی پروژه

 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بيست و دومین دوره نمايشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تاريخ 16 الي 19 ارديبهشت ماه 1396 با حضور شرکت مهار شالوده در محل دائمی نمايشگاه بين المللی تهران برگزار شد.