اجرای پل و تقاطع غیر مسطح

اجرای پل و تقاطع غیر مسطحپل ساختمانی است که برای تامین عبور از یک مانع طبیعی یا مصنوعی از قبیل رودخانه و دره و چهارراه و غیره احداث می گردد .

پل ساختمانی است که برای تامین عبور از یک مانع طبیعی یا مصنوعی از قبیل رودخانه و دره و چهارراه و غیره احداث می گردد . خطی که پل برای آن ساخته می شود ممکن است راه یا راه آهن و یا آبراه باشد .از نظر مصالح مصرفی پل ها به دو دسته فلزی و بتنی تقسیم می شوند و طبقه بندی های متفاوتی برای پل ها از نظر روش اجراء، ، نمای طولی آنها، و شکل عرضی در نظر گرفته شده است .
امروزه نظر به پیشرفت های حاصل شده در صنایع و مصالح مصرفی، تحول شگرفی در پل سازی ایجاد گردیده است.
شرکت مهار شالوده نیز در این راستا با تکیه بر تجربیات و تکنولوژی های روز دنیا، به عنوان شرکتی پیشرو فعالیت داشته و با بهره گیری از مشاوران مجرب داخلی و خارجی در راستای اعتلای این صنعت تلاش می نماید .

 
 

 

 

اجرای پل اجرای تقاطع غیر مسطح پل ساختمانی پیمانکار پل پل رودخانه اجرای پل چهار راه

تکنولوژی ها

دیوار دیافراگمی

دیوار دیافراگمی

دیوار دیافراگمی یک دیوار پیوسته است که جهت تسهیل کردن عملیات عمرانی از جمله به عنوان دیوار حائل، سازه ی نگهبان جهت گودبرداری های عمیق، دیوار نهایی سازه های زیرزمینی، سازه ی جداکننده میان تاسیسات زیرزمینی و همهچنین به عنوان نوعی فونداسیون مورد استفاده قرار می گیرد.

اجرای پل و تقاطع غیر مسطح

اجرای پل و تقاطع غیر مسطح

پل ساختمانی است که برای تامین عبور از یک مانع طبیعی یا مصنوعی از قبیل رودخانه و دره و چهارراه و غیره احداث می گردد .

حفاظت در مقابل سقوط سنگ و بهمن

حفاظت در مقابل سقوط سنگ و بهمن

شرکت مهار شالوده سعی بر این دارد که با ارائه راهکارهایی را برای حفاظت از مناطق پرجمعیت، جاده ها و زیر ساخت های اقتصادی از خطرات و پبامدهای ناشی از سقوط سنگ و بهمن که به موجب آن هر ساله شاهد خسارات و آسیب های جدی و بزرگی برای مردم و همچنین اقتصاد می باشیم را کاهش دهد.